سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یا ذالجلال و الاکرام

حجاب؛ حلقه گمشده آرامش دختران

حجاب پاسدار ارزش‌هایی است که اسلام برای زن مقرر فرموده است و امروز این مهم حلقه گمشده آرامش دختران جوان ما شده است.

وجود حجاب سبب می‌شود که زن ارزش خود را از حد یک کالای تجاری یا وسیله‌ای برای بهره‌دهی بیشتر بالاتر ببرد و هم خود برای خویش ارزش قائل باشد و هم جامعه را وادار به احترام کند.

حجاب سنگر زن است یعنی او را در برابر حملات فرهنگ‌های وارداتی حفظ می‌کند به تعبیر دیگر داشتن پوشش اسلامی در جامعه سبب می‌شود که هیچ زنی به زن دیگر به لحاظ ظاهر برتری نداشته باشد در این بین همه با هم برابر می‌شوند و سعی می‌کنند که مسلمانان خدمتگذار جامعه باشد و اهمیتی نخواهند داد که زنان دیگر چگونه لباس پوشیده‌اند.

حجاب در دنیای امروز یک ضرورت است اگر ما به تاریخ دقیق شویم در می‌یابیم که زن همیشه به واسطه زیباییش مورد سوء استفاده قرار گرفته است اما اسلام می‌گوید که زن باید زیبایی خود را بپوشاند و آن را جز همسر به دیگری عرضه نکند، بدین طریق است که زن می‌تواند یک مسلمان واقعی باشد.

ما مسلمان هستیم اما به دستورات اسلام آن چنان که باید عمل نمی‌کنیم، ما شاید بیش از دیگرانی که نام مسلمان ندارند در قبال این مذهب باید پاسخگو باشیم و این نعمت مسلمان بودن را باید شاکر بود. آری باید بدانیم دشمن به هیچ نوع پوششی خواه چادر باشد خواه مانتو و روسری تمایل ندارد و آنچه او می‌خواهد بی‌حجابی و به ابتذال کشیدن جامعه و به دنبال آن تسلط به کشور است.دشمنان وقتی از ما خشنود می‌شوند که همان وضع غرب بلکه بدتر از‌ آن را در کشور ما به وجود آورند.استعمارگران از وجود زنان برای حفظ منافع خویش می‌خواهند استفاده کنند و از جایی که حجاب اسلامی زن را سدی در برابر خود می‌بینند همواره علیه حجاب تبلیغات می‌کنند.

زنان مسلمان فقط با حفظ حجاب می‌توانند علیه مفاسد و بی‌بند و باری که قدرت‌های شرق و غرب به ویژه غربی‌ها مروج آن هستند مبارزه کنند.حقوقی که خداوند به زنان ما عطا کرده است درست همان چیزی است که بشر نسبت به ایجاد یک جامعه ایده‌آل و عالی به آن نیاز دارد و اگر زن مسلمان خود را تسلیم دستورات خداوند کند مقام و موقعیتی برتر از تمامی مکاتب دنیا خواهد داشت.به راستی که دفاع زنان ما از حجابشان در قضیه کشف حجاب رضاخانی یک حماسه غرورانگیز در تاریخ ملت ما است.

ماجرای دردناک مسجد گوهر شاد و آن جمع کثیری که در مخالفت با بی‌حجابی رضاخانی با دست خالی در برابر اسلحه ایستادند و کشته شدند سند افتخار ملتی است که تا پای جان می‌کوشند تا از معنویت و فرهنگ الهی خود دفاع کنند.

منبع: http://pooshesh.medu.ir



نوشته شده در یکشنبه 90/10/18 ساعت 12:20 صبح توسط م کرمی + لینک ثابت نظر